04.10.2015 00:26
3644
2

Otrdien, 6. oktobrī, sākot no plkst. 18:00, pirmo reizi šajā sezonā dosimies uz "mājas trasi" SK 333.
Trešajā posmā trases konfigurācija būs pilnais aplis, bez "āķa", pa pulksteni. Džokeraplis tiks izveidots "āķī". Lai trasē valdītu lielāka kārtība, sākot no šī posma tiks pieaicināti jau 3 profesionālie tiesneši.
Uz doto brīdi ir pāragri runāt par cīņām kopvērtējumā, bet katrā klasē jau sāk izkristalizēties braucēji, kas varētu cīnīties par čempiona tituliem.
Uz posmu ir pieteikušies jau 52 dalībnieki, kas ir atkārtots absolūtais čempionāta apmeklētības rekords. Protams, ka parasti līdz sacensību dienai kāds "atkrīt", bet cerams, ka rekords kritīs...:)
Ņemot vērā lielo dalībnieku skaitu, arī sacīkstes norisināsies nedaudz ilgāk.
Dienas kārtība plānojas sekojoša:
18:00 - 19:00 reģistrācija
18:20 - 19:10 brīvie treniņi* (10 minūtes - 10 EUR)
19:20 - 19:35 dalībnieku sapulce
19:45 - 20:30 kvalifikācija
20:40 - 21:50 pusfināli
22:05 - 23:15 fināli
*tiem, kas treniņu brauks pirmie, būs "pirmā roka" otrajam treniņam (ja būs brīvas vietas).
Saģērbjamies silti, paņemam līdzi siltu tējiņu, jo plānojās, ka būs aptuveni 6-7 grādi ar ziemeļu vēju, gan bez lietus.
Tiekamies trasē!
#1
Didzis Grāvītis
07.10 11:16
Vēlos pacelt jautājumu par kartingu tehnisko stāvokli. Ir vairāk kā saprotams, ka braucam ar parastiem īres kartingiem un būs karti, kas ir ņiprāki, ar labākām riepām utt., bet situācija, kad kartings ir apmēram veselas 3 sekundes aplī lēnāks un tam taisnē iet garām jebkura svara kategorija, ir pietiekami absurda.
Savas pārgalvības dēļ pusfinālā, konkrētais 7. kartings D finālā neko daudz kopējā vietu sadalījumā mainījis man nebūtu un tādēļ runa nav par mani. Bet ja šāds kartings tiek A vai B finālā, kur kāds ir reāli kapājis, lai līdz tam tiktu, manuprāt ir katastrofa. Saprotu, ka esmu jauniņais un ja es pēc sava brauciena pasaku, ka kartings mira nost un man gāja garām kā stāvošam, var neticēt, bet vai tiešām to nevarēja pārbaudīt pirms C finālu sačakarēja citam braucējam, kurš nobrauca 1 minūtē un 11 sekundēs (jau 5 sekundes zem ātrākā laika braucienā) un tikai pēc tam kartingu atzina par gana sliktu, lai to mainītu?
Par cik visi maksājam 333 un jebkurai citai trasei par kartingu un trases lietošanu, būtu jauki redzēt trases darbiniekus nevis pīpējot, dzerot kafiju, tusējot pie datora un citādi labi pavadot laiku, bet tā vietā pirms katra brauciena pārbaudot gāzes trosītes, riepu stāvokli u.c. lietas, jo ar kartingu uzsildīšanu un bendžas ieliešanu pirms gonkas, klientu apkalpošana nebeidzas. Trases īri no Discomania un daudzos posmus čempionātā nevajadzētu uzskatīt par pašsaprotamu lietu, bet tā vietā darīt visu iespējamo, lai braucēji būtu apmierināti un problēmu nebūtu. Pirmajās 3 gonkās mums ir bijusi caura riepa Rullītī, riteņa nolūšana 333 un atsevišķi nepiedienīgi lēni karti visās 3 trasēs, kas par ko pozitīvu neliecina.
Vēlreiz – pilnībā saprotu, ka tie ir īres karti un tas ir tehniskais sporta veids, bet trases darbiniekiem (kuri katru kartu pazīst kā savējo), būtu jāuzliek par pienākumu pirms katra brauciena pasekot līdzi kartu stāvoklim, savukārt organizatori noteikti varētu atrast veidu kā optimizēt pārkāpumu izskatīšu un daļu no ilgās pauzes veltīt apļa laiku analīzei un attiecīgi sliktāko kartu noņemšanai/maiņai ne tikai pēc treniņa, bet arī kvalifikācijā, pusfinālā un finālos.